Swedish summer

0kommentarer

Jag sitter inne på kontoret vid Östermalmstorg och bilckar ut över haglet som faller/kastas ned på biltaken som står parkerade längs Linnégatan. Herregud, var kom det här vädret ifrån? Jag som skulle på poolkalas ikväll. När åskan kom blev jag livrädd. När jag först såg blixten trodde jag att någon utanför fotograferade, men åskan som kom millisekunden efter proved me wrong. GUD vad det bullrade! Fick mig dock att skänka en liten tanke till Thor. mmm.
Jag börjar bli lite less på det svenska vädret. När jag jobbar är det soligt, när jag är ledig så regnar det. Och mina gummistövlar tog jag såklart inte på mig, bummer. Hoppas hoppas hoppas på finare väder mot kvällen. Skulle vara så skönt att faktiskt få vara ute när solen är det.
 
LN

Kommentera

Publiceras ej