ÄNTLIGEN HEEEEEEEEELG!

3kommentarer

...Och dagen började helt fantastiskt. Igår kväll blev jag nämligen klar med ALL min läxa redan vid nio på kvällen så jag unnade mig lite sömn i natt, that's a first. Och jag sov sååååå gott. Jag vaknade upp i morse och hade spenderat en hel natt med Channing Tatum i en hiss; Min dag kunde inte bli annat än bra! 
 
En bild till er som inte vet vem Mr.Tatum är 
 
Gick i skolan som vanligt, köpte en kjol på vägen hem och chillade med den där fröken Gross en liten stund innan vi gick iväg till gymmet och provade på vår första yogaklass. Herre min gud. Vi kommer in i yogasalen och uppe på "scenen" ligger en kinesisk dam med båda benen över huvudet, jag har aldrig sett en så flexibel människa. Det var jag, Anna, våran instruktör och kanske åtta 50+are. Lektionen var jättebra särskilt eftersom allt var på kinesiska, dock insåg jag att jag är ungefär lika vig som mina bröder och fader (lika viga som ett kylskåp). Men det var kul! Efter lektionen var alla damer intresserade av att veta mer om oss, vad vi gjorde där, hur länge vi hade pluggat kinesiska med mera, vilket var väldigt mysigt. Det får bli till en vana att gå på fredagsyoga för att avsluta våra stressiga veckor. 
 
Ikväll ska jag och frugan på middag med vår australienska kompis, Megan, vid Lamatemplet. Skojskoj! Förhoppningsvis blir det en lugn kväll, för i Imorgon är det nog plugg som gäller, and we've gotta get that sleep!
 
Nu ska vi börja göra oss i ordning inför middagen, vi sitter ju fortfarande iklädda yogakläder för tusan!
 
Trevlig helg på er! 
 
Kramar 
 

3 kommentarer

Mamman

22 Sep 2012 11:45

Jag är jättevig.

Margareta och Ginnis

24 Sep 2012 17:25

Mamma Maria är nog överrörlig liksom min dotter. Jag tror du är betydligt rörligare än ett kylskåp faktiskt. För det är till och med jag. KRAM!

Ia Hansson

25 Sep 2012 04:54

Mysig dröm! Hur går det med Facebook? LÄS MITT MAIL! :D Puss

Kommentera

Publiceras ej