FINALLY A FINAL SCHEDULE

0kommentarer

Hej! 
 
Nu har jag äntligen fått ett fullständigt schema för terminen samt attendat alla mina elective classes. Som jag skrev skulle jag läsa en Newspaper class, men jag gick till lektionen och läraren skrämde livet ur mig. "Läxor, kommer vara mycket... Press, kommer vara mycket... Fritid, kommer vara lite..." Jag kände redan från dom första 10 minuterna av lektionen att kursen skulle vara för svår, särskilt med tanke på att jag har tre andra kurser att fokusera på också. Sooo... Jag hörde från min vän Polly att det fanns en filmkurs som tydligen skulle vara helt otrolig! Det är basically en kurs där eleverna kollar på olika kinesiska filmer tillsammans med en lärare (som är helt fantastisk), och man har diskussioner och annat kul. Jag var och lyssnade på en av hennes lektioner idag för att sen byta, och det verkar vara en väldigt rolig och användbar kurs. Så nu är allt kursmaterial införskaffat, lektionerna är på plats and i am ready to go. Jag hade lite ångest igår efter Newspaper lektionen, så det känns väldigt skönt att jag lyckades byta. 
 
Efter skolan åkte jag och Anna hem, åt lite lunch till ett avsnitt Mad men varpå Anna somnade i soffan. Jag satte på lite the Real groups julskiva från 97 (jag vet att det är flera månader kvar, men vi längtar redan) och väckte sedan Anna så hon kunde sätta igång med plugget. Jag, jag drog iväg och invigde vårt nya gym! Det bästa med hela gymmet är att det inte fanns någon gollumdusch!!! Åh, such a good motivation to go to the gym, för att få duscha på riktigt. 
 
Plugga, sova. BYEBYE! 

Kommentera

Publiceras ej