Torsdagen den 12 juli

0kommentarer

Mother of cup cakes!
 
Igår firades min 20-åriga vän, Clara, och det var storkalas! Jag och tjejerna dök upp efter jobbet med en stor bricka med Astrids ljuvliga cup cakes och en flaska champagne! Åh det var så kul. Vi lagade lite mat tillsammans med gänget och senare på kvällen började annat, trevligt folk droppa in.
 
20-åringen verkade vara hög på livet hela kvällen och log som aldrig förr!
 
 
Mindre kul var det dock att väckas 7.28 av Amanda som säger åt mig att gå till jobbet. Men väl framme på Linnégatan fick jag avnjuta en god Scones och en rejäl kopp kaffe, så dagen blev rätt bra ändå.
 
Efter jobbet tog jag en liten promenad och drog igenom några butiker. Jag lyckades hitta ett par schysta gummistövlar, Sveriges sommarväder i ära. Riktigt nöjd faktiskt. Nästan så man hoppas att det ska börja regna så man får inviga skorna också. Efter min lilla shoppingtur i stan kom jag äntligen hem och fick finbesök av fina Alice och vi avslutade dagen med te och bullar på balkongen.
 
 
/Ellen
 
 

Kommentera

Publiceras ej