En härlig helg och bra start på veckan

0kommentarer

Helgen var otroligt rolig, även om den inte var så uppvilande. I fredags blev det pga. åska och hagel inget poolparty, men det blev grillkväll på Lidingö, och dagen efter följde ytterligare en kväll vid grillen, fast denna gång på Ekerö.
 
Jag upptäckte nyss att en hel del av mina kompisar fyller år nu i juli. Igår var det Alice! Åh, liten flicka blir stor. Vi möttes upp ett gäng och köpte lite gott att äta inne i stan och satte oss i rålis, tillsammans med ett tiotal andra människor. Det var riktigt trevligt, om än lite blåsigt. Påvägen hem träffade jag på finaste Isabelle och vi fick avnjuta varandras sällskap heeela vägen hem, efter att först ha missat bussen ut till ön.
 
IDAAAAG ska jag träffa en vän som jag lärde känna i Peking. Han är från Australien och har gjort en Eurotrip i sommar där han har hälsat på en massa andra vänner runt om i världen, och nu har han äntligen kommit till SVERIGE! Åh, det ska bli så kul. Det blir lunch på östermalmstorg och sen hoppas jag att vi får träffas lite mer i helgen innan han beger sig till nästa destination.
 
This funny guy is in town.
 
/Ellen

Kommentera

Publiceras ej