Cougar Town

2kommentarer

Serien Cougar Town har ändrat mig. Jag har börjat tycka om rödvin. Till och med älska rödvin. De enda dom gör i Cougar Town är i princip att dricka vin, och det ser så gott ut. Jag börjar bli lite rädd för mig själv, härom dagen satt jag på en historiaföreläsning och började tänka att "ett glas rött skulle sitta fint" (sådär som föräldrar alltid säger). Cougar Town har också fått mig att tro att jag är en 40-årig ensamstående mamma, och jag börjar få lite åldersångest inför födelsedagen på onsdag. 
 
Idag upptäckte jag och Anna att Cheers, en vinkedja, ligger lite längre ner på gatan. Party! Vi gick dit och fick provsmaka massa viner, och turns out att jag får födelsedagsrabatt nästa vecka för att jag fyller år. Så KALAS! Tjejerna som jobbade där gav mig ett litet födelsedagskort också, vilket var väldigt gulligt. Det gulligaste av allt var det som stod på kortet "Best Wiches for you, Each day agift with so many new fings fo aiscover". Awesome. 
 
Vi ska fira födelsedagen med en filmkväll med några vänner och några flaskor vin, sen blir det storkalas på fredag. 21... herregud. 
 
 
 
Peace, 
 
Ellen

2 kommentarer

Mamman

17 Mar 2013 15:18

Lysande engelska...

Pappan

17 Mar 2013 15:24

Vad har du för föräldrar egentligen?!

Kommentera

Publiceras ej